خانه / کیسه جامبو / مرکز فروش گونی پلاستیکی حبوبات با قیمت ارزان در اهواز

مرکز فروش گونی پلاستیکی حبوبات با قیمت ارزان در اهواز

خرید و فروش گونی پلاستیکی در تهران و سمنان و اهواز و اصفهان و خرم آباد برای بسته بندی انواع مواد غذایی مانند برنج و گندم و حبوبات و شکر و آرد بسیار رواج دارد.

در این مقاله می خوانید؛

  • فرآیند تولید انواع گونی پلاستیکی در کارخانه جات تهران و تبریز  
  • مرکز خرید و فروش گونی پلاستیکی حبوبات در اهواز و بوشهر  
  • کیسه جامبو چیست و در چه ابعادی تولید شود؟
  • قیمت فروش کیسه جامبو دست دوم  

فروش گونی پلاستیکی

تفاوت فرآیند تولید انواع گونی پلاستیکی در کارخانه جات تهران و تبریز

در سالیان اخیر کارخانجات گونی بافی مدرن و اتوماتیک در شهرهای مختلف ایران تبریز و اصفهان و تهران و مشهد و یزد و همدان به بهره‌برداری رسیده اند. ماشین آلات تولید گونی و گونی بافی از کشورهای اتریش یا هندی و چینی می باشند که تفاوت بسیار زیادی در کیفیت تولید گونی ایجاد می‌کند .فرآیندهای تولید کیسه و گونی در کارخانجات گونی بافی در تبریز و تهران و اصفهان با توجه به نوع ماشین‌آلات گونی بافی متفاوت می باشد. اما اصول کلیه تولید کیسه گونی پلاستیکی به شرح زیر می باشد :تولید گونی پلاستیکی

  1. ریسندگی :در این مرحله گرانول پلی پروپیلن به همراه مواد افزودنی   و مواد نرم کننده و مستربچ به درون اکسترودر وارد شده و به صورت رشته های الیاف خارج می‌شود . و سپس درون تونل آب یا باد سرد می گردد و به دور قرقره ها تامین می شود .
  2. بافندگی: در این مرحله قرقره ها به تعداد زیاد درون شاتل‌های گونی بافی قرار گرفته و به صورت گرد بافت انواع کیسه گونی به صورت رول گونی در رنگ های مختلف بافته می شود .
  3. چاپ: در این مرحله رول گونی پلاستیکی بر اساس سفارش مشتری به وسیله ماشین آلات چاپ در روش های مختلف چاپ میشود. البته برای چاپ در ماشین آلات مختلف گونی بافی متفاوت است و در برخی موارد کار چاپ بعد از دوخت و برش گونی انجام می شود.
  4. دوخت و برش: در این مرحله با توجه به ابعاد سفارش مشتری به رول گونی برش خورده و انتهای آن دوخته می شود .برش رول گونی به صورت گرم یا سرد و به روش ساده یا زیگزاگ انجام می شود.

مرکز خرید و فروش گونی پلاستیکی حبوبات در اهواز و بوشهر

استفاده از کیسه گونی پلاستیکی در ابعاد و اندازه های مختلف جهت حمل و نقل و بسته بندی بسیاری از محصولات غذایی و کشاورزی کاربرد دارد. انواع حبوبات و خشکبار و آرد و جو و گندم و برنج و  سبزی خشک با استفاده از کیسه گونی پلاستیکی در بازار ها عرضه می شود. تولید کیسه و گونی در ابعاد مختلف در شهرهای کرج و آبادان و اهواز و خرم آباد و همدان و سنندج و اصفهان و دیگر شهرها برای فروش در بازار داخل و خارج از کشور انجام می شود.فروش گونی پلاستیکی

جهت خرید گونی پلاستیکی برای حبوبات و خشکبار در اهواز و بوشهر و خرم آباد و اهواز می‌توانید به کارگاه‌های گونی دوزی در این شهرها و در شهرکهای صنعتی اطراف شهر مراجعه نموده و خریداری نمایید. البته به راحتی می توانید جهت استعلام قیمت و سفارش انواع کیسه گونی پلاستیکی حبوبات در اهواز و بوشهر و بندرعباس ماهشهر و شهرکرد و دیگر شهرها با مشاورین فروش مجموعه تولیدی و بازرگانی آوید تماس بگیرید و استعلام قیمت و ثبت سفارش نمایید.

در سال ۹۹ با توجه به شروع بیماری کرونا فروش اینترنتی گونی پلاستیکی رشد بسیار زیادی داشته و کارخانجاتی که از طریق فضای مجازی اقدام به بازاریابی و تبلیغات و فروش انواع کیسه گونی می‌نمایند، بسیار مورد توجه واقع شدند. قیمت فروش گونی پلاستیکی حبوبات و خشکبار در اهواز و بوشهر در ابعاد مختلف متفاوت می باشد .برای حبوبات معمولاً کیسه‌های گونه ۱۰ کیلویی و ۲۰ کیلویی و ۲۵ کیلویی و ۳۰ کیلویی مورد استفاده قرار می گیرند.

قیمت گونی جامبو
قیمت فروش کیسه جامبو دست دوم به چه عواملی بستگی دارد؟

کیسه های جامبو بر اساس سفارش مشتری تولید می گردد. بسیاری از صنایع جهت حمل و نقل و فروش و صادرات محصولات خود از کیسه های جامبو نو یا دست دوم استفاده می کنند. با توجه به افزایش قیمت مواد اولیه جهت تولید کیسه جامبو در سال ۹۹ بسیاری از کارخانجات جهت حمل و نقل و انبار کردن محصولات خود از کیسه های جامبو دست دوم استفاده می‌کنند .که قیمت فروش جامبوبگ بر اساس موارد زیر مشخص می‌شود و فاکتورهای مختلفی در تعیین قیمت کیسه جامبو تاثیر گذار است که عبارتند از:

  1. قیمت مواد اولیه در بورس
  2. ابعاد تولید کیسه جامبو
  3. تیراژ تولید کیسه جامبو
  4. نوع ماشین آلات گونی بافی
  5. تعداد بند های کیسه جامبو
  6. نوع درب جامبوبگ
  7. نوع کف جامبوبگ
  8. نوع بافت کیسه جامبو
  9. نوع دوخت جامبو بگ
  10. میزان پوسیدگی گونی جامبو
  11. لمینت بودن جامبوبگ
  12. داشتن نایلون داخل گونی جامبو
  13. ‏uv بودن جامبوبگ
  14. میزان تحمل وزن گونی جامبو
  15. نوع بار داخل جامبوبگ
  16. و موارد دیگر

 گونی جامبو دست دوم

جهت خرید جامبوبگ دست دوم می توانید با مشاورین فروش مجموعه تماس گرفته و استعلام قیمت و ثبت سفارش نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاور فروش: مهندس دیواندری
راه های ارتباطی:
شماره تماس و واتساپ: 09128937791
شماره تلفن ثابت:02133784154
شماره فکس:02189783121
کانال تلگرام: avidbags@
اینستاگرام: avidbags@
آدرس سایت: www.avidbag.com
پست الکترونیکی: avidbag@gmail.com
ادرس کارخانه : تهران . شهرک صنعتی قرچک

حتما ببینید

خرید گونی

فروش گونی در مشهد با قیمت ارزان

خرید و فروش گونی در مشهد و سبزوار و زاهدان و دیگر شهرها  جهت حمل …

مشاوره
مشاور فروش