خانه / گونی پلاستیکی / فروش اینترنتی کیسه توری پیاز ارزان در همدان در 1403

فروش اینترنتی کیسه توری پیاز ارزان در همدان در 1403

 قیمت کیسه توری پیازی و توری راشل در سنندج و همدان و اصفهان و زنجان تفاوت دارد. استفاده از انواع گونی و توری برای بسته بندی سیب زمینی و پیاز و‌.. در بسیار کاربرد دارد.
خرید توری پیازی
در این مقاله می خوانید؛
  • قیمت عمده چاپ گونی تصویری آجیل در قم چقدر است؟
  • قیمت فروش اینترنتی کیسه توری پیاز ارزان در همدان چقدر است؟
  • جهت صادرات عمده گونی سیمان adstar ب عراق و افغانستان چکار کنیم؟
  • قیمت فروش عمده گونی دست دوم در یزد و شیراز چقدر است؟
.
استفاده از انواع گونی و توری برای بسته بندی سیب زمینی و پیاز و‌.. در بسیار کاربرد دارد. قیمت کیسه توری پیازی و توری راشل در سنندج و همدان و اصفهان و زنجان تفاوت دارد.
.خرید گونی چاپی

قیمت عمده چاپ گونی تصویری آجیل در قم

لمینت لایه محافظ پوششی که جنس آن پلی اتیلن است. برای تولید انواع گونی ها به کار می رود که نیاز به لایه محافظتی برای نوع محصول خود از جمله آجیل را دارند. کیسه گونی پلاستیکی از دو لایه تشکیل میشود. لایه خارجی جنس پلی اتیلن دارد و لایه داخلی بافت گونی پلی پروپیلن استفاده میشود. از جمله مزیت های این نوع گونی زیبا بودن ظاهر و بالا بودن کیفیت آن می باشد.
خرید گونی چاپی
مقاومت در برابر آب و رطوبت و تنوع رنگی موجب استقبال خریداران این محصول شده است. ضخامت گونی های لمینت بین ۱۸ تا ۲۰ میکرون متغیر است, برای بالا بردن میزان فروش محصول تولید کنندگان بر روی گونی ها چاپ تصویر می کنند که در روی میزان قیمت فروش تاثیر بسزایی میگذارد.
خرید گونی چاپی
فرایند چاپ و دوخت این گونی ها از مرحله لمینت کردن به مرحله گونی بافی به شرح ذیل می باشد:
  1. اولین مرحله ریسندگی است که مواد اولیه با افزودنی و رنگدانه ها ترکیب می شوند .ودر نهایت بصورت الیاف از اکسترودر خارج و  بر روی قرقره ها تابیده خواهند شد .
  2. مرحله دوم مرحله بافندگی است که با شاتل های گونی بافی و همزمانی هزاران قرقره با سرعت بالا رول های گونی با ابعاد و رنگ های از پیش تعیین شده تولید می شود.
  3. مرحله سوم مرحله لمینا سیون می باشد به این صورت که بعد از بافته شدن رول گونی لمینت اتفاق میافتد. یعنی بعد بافت گونی که بصورت رول است، یک لایه پلی اتیلن به صورت لمینه چسبیده میشود.خرید گونی چاپی
  4. مرحله چهارم مرحله چاپ است که بر اساس تقاضای مشتری مشخصات محصول با روش‌های متنوع بر روی رولهای گونی چاپ میشود.
  5. مرحله پنجم مرحله برش می باشد که بعد از چاپ مشخصات متناسب با سفارش مشتری رولهای گونی به صورت زیگزاگ سرد یا گرم برش داده میشود.
  6. مرحله ششم مرحله دو خت می باشد که بعد از برش در ابعاد مورد نظر مشتری انتهای با نخ مخصوص به صورت یک یا چند لایه دوخته میشود.
  7. مرحله هفتم مرحله بسته بندی و مرحله نهایی می باشد که گونی های تولید شده در بسته های ۳۰۰ الی ۵۰۰ تایی بسته بندی و آماده عرضه می شود.

در اینجا فیلم چاپ تصویر گونی را مشاهده می نمایید.

جهت سفارش چاپ گونی تصویری آجیل در قم و اراک و تهران می توانید با مراجعه به شهر و کارخانجات تولید و چاپ گونی مذاکره نموده و تولید کیسه گونی و چاپ کیسه را سفارش دهید. همچنین میتوانید جهت استعلام قیمت روزانه و سفارش چاپ عمده گونی تصویری آجیل در شهر قم و اراک و زنجان و قزوین و سراسر ایران با مجموعه تولیدی بازرگانی آوید از طریق وب سایت و یا از طریق تماس ارتباط برقرار کرده و با قیمت بسیار مقرون به صرفه و قیمت درب کارخانه تا تحویل شهر مورد نظر خود ثبت سفارش نمایید.
خرید گونی چاپی

قیمت فروش اینترنتی کیسه توری پیاز ارزان در همدان

همانطور که میدانید در فصل برداشت محصول مرکبات و همچنین پیاز و سیب زمینی یکی از دغدغه های امروز  بسته بندی محصول با قیمت مناسب برای ارسال آن برای بازارهای فروش است . کیسه های توری پیاز و  راشل مخصوص انواع صیفی جات سبزیجات و همچنین مرکبات و میوه ها در مدل ها و بافت های گوناگونی در بازار عرضه می‌شوند که قیمت آنها با توجه به نوع محصول متفاوت است. کیسه های توری راشل و پیاز  از لحاظ ویژگی با همدیگر متفاوت هستند.
خرید توری پیازی
از جمله تفاوت ها از جهت میزان تراکم بافت کیسه، ضخامت کیسه ،ظرافت و رنگ بندی کیسه و همچنین سایز بندی آن تقسیم بندی می شود. لذا با توجه به این تفاوت ها، قیمت این نوع کیسه متفاوت می شود.
با توجه به افزایش قیمت در مواد اولیه تولید کیسه های توری در ماه‌های اخیر قیمت تمام شده این محصول در بازارهای افزایش پیدا کرده . و نیاز است که برای دریافت قیمت به صورت روزانه استعلام قیمت در خود بازار های فروش در شهر همدان و همچنین در شهرهای دیگر نمایید که البته این موجب خستگی و هدر رفت  زمان میشود.
خرید توری پیازی
همچنین شما می توانید از طریق اینترنتی و وبسایت مجموعه تولیدی بازرگانی آوید و یا حتی از طریق تماس با مجموعه استعلام قیمت روزانه کیسه های توری پیاز ارزان قیمت در همدان و زنجان و اصفهان و همچنین دیگر شهرهای سراسر ایران را نموده و با خیال راحت ثبت سفارش نمایید. از انواع گونی های توری پیاز و صیفی جات می توان این نوع گونی ها را نام برد:
  • گونی توری ترک در عرض ۵۰ در ۸۰
  • گونی توری راشل در عرض ۴۰ در ۸۰
  • گونی سفید در عرض ۵۰ در ۹۰
  • گونی قرمز در عرض ۵۰ در ۹۰
  • گونی مشکی در عرض ۶۰ در ۹۰
  • گونی شیشه ای در عرض ۵۰ در ۹۰
  • و غیره

خرید گونی توری

جهت استعلام قیمت انواع گونی های سیب زمینی پیاز و همچنین محصولات صیفی جات مورد نیاز به صورت اینترنتی از طریق تماس با کارشناسان ما استعلام قیمت ثبت سفارش با قیمت بسیار ارزان را نمایید.

خرید گونی توری

صادرات عمده گونی سیمان adstar ب عراق و افغانستان

معمولاً پرمصرف ترین مصالح ساختمانی سیمان است که برای حمل و نقل و جابجایی آن از گونی های پلاستیکی لمینت دار استفاده می کنند. انواع دیگری از این نوع به نام گونی adstar و همچنین گونی کاغذی سیمان را می توان نام برد. یکی از دلایل اختصاصی نوع گونی برای سیمان و محصولات مشابه به دلیل جلوگیری از هدر نرفتن ضایعات سیمان، عدم نفوذ نور ،نفوذ رطوبت و همچنین عدم پاره شدن گونی سیمان برای جابجایی محصول مورد استقبال قرار می گیرد.
خرید گونی سیمانی
کارخانجات معروفی برای گونی بافی سیمان در شهرهایی مانند تهران و تبریز و اراک و  زاهدان با قیمت عمده و لمینت دار مخصوص سیمان را تولید میکنند. ویژگی های این نوع کیسه های گونی سیمان adstar :
  • ضد آب  
  •  ضد آفتاب بوده
  •  دارای مقاومت بالایی  
  •  جلوگیری از پاره شدن محصولات 
  • جلوگیری از تلف شدن آن هنگام پر کردن و هنگام بارگیری  
خرید گونی سیمانی
از جمله کارخانه های گونی بافی سیمان adstar تا در شهرهای تهران و تبریز و اراک و زاهدان و غیره با تیراژ بالا به بهره برداری رسیدند. ما در گروه تولیدی بازرگانی آوید امکان خرید و فروش عمده و همچنین صادرات چیزهای سیمان را به کشورهای همسایه از جمله کشور عراق و افغانستان فراهم آورده ایم. قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه به درب کارخانه و همچنین صادرات این نوع با قیمت مناسب از مزیتهای این مجموعه می باشد. از جمله خریداران عمده این نوع کیسه adstar کارخانجات تولید سیمان در سراسر کشور هستند .
خرید گونی سیمانی
به دلیل قیمت ارزان و مقرون به صرفه این محصول در صادرات در مورد استقبال کشورهای همسایه از جمله کشور عراق و افغانستان,روسیه و.. قرار گرفته  است. برای خرید عمده گونی ها و همچنین صادرات گونی adstar به کشورهای دیگر می توانید با مشاورین فروش مجموعه تولیدی و بازرگانی آوید از طریق وب سایت و یا شماره تماس ارتباط گرفته استعلام قیمت و ثبت سفارش نمایید.
خرید گونی سیمانی

قیمت فروش عمده گونی دست دوم در یزد و شیراز

از جمله محصولاتی که مورد توجه به استقبال مشتریان به واسطه قیمت مناسب و مقرون به صرفه و قابلیت مجدد به لحاظ ضریب ایمنی بالای آن داراست گونی‌های دست دوم می باشد. از جمله عوامل تاثیر گذار بر قیمت فروش عمده گونی های دست دوم در شهر یزد و شیراز و دیگر شهرها بر روی کیفیت و قیمت گذاری آن تاثیر گذار است عبارتند از:

  • کیفیت کیسه های گونی
  • سالم بودن تمیز بودن آن 
  •   نوع و ابعاد کیسه های گونی
  •  و نوع محصول داخل کیسه  

خرید گونی دست دوم

خرید و فروش این نوع گونی ها هم برای خریداران و هم برای فروشندگان بسیار مقرون به صرفه است. چرا که فروشنده بعد از استفاده از محصول گونی خود را فروخته و سود می برد و خریدار با قیمت بسیار پایین و البته کیفیت خوب امکان استفاده از این نوع کیسه ها را به دفعات متعدد را دارد . البته دقت کنید خرید از مکان معتبر به منظور اطلاع از میزان دفعات استفاده شده نوع محصول استفاده شده و عدم پوسیدگی محصول بسیار حائز اهمیت در حمل و نقل و جابجایی و نگهداری محصول است.
خرید گونی دست دوم
شما می توانید با مشاورین مجموعه ما از طریق وب سایت و یا از طریق تماس تلفنی ارتباط برقرار کرده در رابطه با استعلام قیمت فروش عمده گونی دست دوم در شهر یزد و اراک و مشهد و شیراز و دیگر شهرهای ایران استعلام قیمت نموده و و خرید عمده گونی های دست دوم با کیفیت عالی و مطلع شدن از نوع مواد ,میزان دفعات و اطمینان از ضریب ایمنی آن با توجه به مشاوره مجموعه آوید ثبت سفارش نمایید.
خرید گونی دست دوم
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاور فروش: مهندس دیواندری
راه های ارتباطی:
شماره تماس و واتساپ: 09036501463
شماره تلفن ثابت:02136809378
شماره فکس:02136809122
کانال تلگرام: avidbags@
اینستاگرام: avidbags@
آدرس سایت: www.avidbag.com
پست الکترونیکی: avidbag@gmail.com
ادرس کارخانه : تهران . شهرک صنعتی قرچک

حتما ببینید

فروش گونی پلاستیکی

مرکز فروش گونی پلاستیکی حبوبات با قیمت ارزان در اهواز

خرید و فروش گونی پلاستیکی در تهران و سمنان و اهواز و اصفهان و خرم …

مشاوره
مشاور فروش