خانه / کیسه جامبو / لیست قیمت گونی قیر در اراک آبان از 98تا 1403

لیست قیمت گونی قیر در اراک آبان از 98تا 1403

امروزه از ایزوگام برای حفاظت در برابر رطوبت استفاده می شود. قیمت گونی قیر گونی در اراک و تهران و سمنان با توجه به ابعاد و درجه بندی آن متفاوت است. از قدیم الایام برای قیرگونی معمولاً از گونی چتایی همزمان با ایزوگام استفاده می شد.

در این مقاله میخوانید:

قیمت گونی قیر چتایی در تابستان ۱۴۰۱ در اراک چقدر است ؟

جهت خرید عمده گونی جامبو قیر صادراتی در تبریز به کجا مراجعه کنیم؟

فرایند چاپ انواع کیسه گونی چگونه می باشد؟

قیمت فروش عمده گونی سیمان adstar در زاهدان و کرمان چقدر است؟

.قیمت گونی کنفی

از قدیم الایام برای قیرگونی معمولاً از گونی چتایی همزمان با ایزوگام استفاده می شد. امروزه از ایزوگام برای حفاظت در برابر رطوبت استفاده می شود. قیمت گونی قیر گونی در اراک و تهران و سمنان با توجه به ابعاد و درجه بندی آن متفاوت است.

لیست قیمت گونی قیر چتایی در آبان۱۴۰۱ در اراک

گونی کنفی کاربردهای مختلفی دارد. از سالیان بسیار دور استفاده از گونی کنفی که از الیاف گیاه کنف تولید میشود، در کشور های مختلف جهت بسته بندی مواد غذایی و مواد معدنی و یا قیرگونی کاربرد داشته است. گونی کنفی یا گونی چتایی که از کشورهای بنگلادش و چین و هند و پاکستان به کشورهای دیگر صادر می شود، بر اساس قیمت ارز قیمت گذاری می شود.  نوسان قیمت ارز و دلار تاثیر بسیار زیادی در قیمت گونی کنفی و چتایی دارد.

قیمت گونی کنفی

گونی کنفی معمولاً در مدل های مختلفی تولید و عرضه می شود که عبارتند از:

  1. الیاف کنف
  2. نخ کنفی
  3. رول گونی کنفی
  4. کیسه گونی کنفی

گونی کنفی که گونی بنگال نیز معروف می‌باشد عمدتا به صورت رول در ایران مصرف میشود. رول گونی کنفی عموما در سه کیفیت تولید و و به فروش میرسد . انواع گونی چتایی به شرح زیر می باشد:

  1. گونی کنفی درجه یک
  2. گونی کنفی درجه دو
  3. گونی کنفی درجه سه

قیمت گونی کنفی

کاربرد های گونی کنفی بشرح زیر می باشد:

  • گونی چتایی درجه یک بافت فشرده تر دارد و جهت کیسه دوزی استفاده می شود و با ضریب ( ۷*۴۵) مشخص میشود.
  • گونی چتایی درجه دو( ۹*۴۵) عمدتا جهت قیرگونی ایزوگام مورد استفاده قرار می گیرد. البته جهت فیلتراسیون واحدهای نیشکر نیز در گذشته کاربرد داشته است.
  • گونی کنفی درجه ( ۱۱*۴۵) جهت تنظیف و یا به عنوان سایه بان یا در یادمان دفاع مقدس یا جهت حفظ رطوبت هنگام بتن ریزی استفاده می شود.

گونی چتایی یا بنگال معمولا بصورت یاردی یا متری بفروش می رسد. هر یارد حدود 91 سانت می باشد. لیست قیمت گونی قیر بنگال در اراک در آبان۱۴۰۱ شرح زیر می باشد:

  • گونی کنفی درجه یک متری ۲۵۰۰۰ تومان
  • گونی کنفی درجه دو متری ۲۱۰۰۰ تومان
  • گونی کنفی درجه سه متری ۱۷۰۰۰ تومان

قیمت گونی کنفی

جهت استعلام قیمت روز گونی قیر چتایی می توانید در اراک و تهران و شیراز  به ابزار فروشی ها و مصالح فروشان مراجعه نمایید. جهت خرید عمده گونی قیرگونی می توانید بازار تهران در خیابان ۱۵ خرداد و کارخانجات گونی بافی در اصفهان و لاهیجان و تهران مراجعه نمایید. مشاورین فروش این گروه تولیدی و بازرگانی آوید در تمام ایام هفته نیز آماده پاسخگویی و فروش گونی چتایی به شما عزیزان می باشند.

خرید گونی جامبو

خرید عمده گونی جامبو قیر صادراتی در تبریز

صادرکنندگان معمولاً از بشکه برای صادرات قیر استفاده می کنند.  البته به صورت فله نیز به صورت در کشتی های فله بر امکان صادرات قیر وجود دارد. ایران چهارمین تولید کننده و صادر کننده قیر در جهان می باشد. بسیاری از کشورهای جهان جهت خرید قیر مورد نیاز خود به عنوان برای پروژه های راهسازی و آسفالت استفاده می شود  ، به دنبال خرید عمده از ایران می باشند.  کیفیت قیر صادراتی ایران بسیار بالا می باشد.  پالایشگاه ها و کارخانجات قیر سازی در بندرعباس و تبریز و تهران و مشهد فعالیت می کنند.

خرید گونی جامبو

در سالیان اخیر با توجه به افزایش هزینه های حمل و نقل و بسته بندی قیر و توسعه تکنولوژی تولید کیسه جامبو ، برخی از کارخانجات تولید کیسه جامبو در کشورهای چین و هند و ترکیه و ایران اقدام به تولید و عرضه جامبوبگ قیر مذاب نمودند.  استفاده از جامبوبگ قیر جهت صادرات قیر بسیار مقرون به صرفه می باشد. جامبو قیر بسیار تخصصی بوده و در چند مرحله تولید می شود.

خرید گونی جامبو

مهمترین مشکل در تولید جامبو قیر نوع نایلون درون کیسه جامبو می باشد. که معمولاً نایلون نانو با ضخامت ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون به صورت یک لایه یا دولایه استفاده می‌شود. دمای قیر مذاب هنگام بارگیری تاثیر بسیار زیادی در کیفیت و نوع جامبوبگ و قیمت آن ایفا می کند. عوامل مختلفی در تعیین قیمت فروش عمده جامبو بگ قیر یا پلی بگ تاثیرگذارند که عبارتند است از:

  1. قیمت مواد اولیه در بورس
  2. قیمت ارز و دلار
  3. تیراژ تولید جامبوبگ قیر
  4. ابعاد بیتو بگ
  5. تعداد بندهای جامبو
  6. وزن قیر داخل کیسه
  7. نوع بافت پلی بگ
  8. نوع دوخت بیتو بگ
  9. دمای قیر مذاب
  10. نوع نایلون جامبو
  11. نوع درب بیتو بگ
  12. نوع بسته بندی و قفسه پلی بگ
  13. نوع بارگیری کیسه جامبو قیر
  14. مدل و شکل کیسه جامبو قیر
  15. و…

خرید گونی جامبو

تولید کنندگان کیسه جامبو قیر معدود هستند و در شهر تبریز و رشتو اراک فعالیت می کنند. کیفیت جامبو بگ قیر و پارچه آن و نوع نایلون بسیار مهم می باشد. جهت خرید عمده و صادرات به ارمنستان و عراق ترکمنستان و دیگر کشورها می توانید به کارخانجات تولید کیسه جامبو قیر مراجعه نموده یا با مشاورین فروش گروه تولیدی و بازرگانی آوید تماس گرفته به قیمت درب کارخانه خریداری نمایید. تولید کنندگان اصلی کیسه جامبوقیر عبارتند از:

  • کارخانه آذر فدک در تبریز
  • کار خانه پینک در رشت
  • کارخانه سام بافت در تبریز
  • کارخانه گلسان در تبریز
  • کارخانه سنگین بافت در اراک
  • و..

خرید گونی جامبو

فرایند چاپ انواع کیسه گونی

امروزه بسته بندی محصول نقش بسیار زیادی در میزان فروش و بازاریابی کالاهای مختلف ایفا می کند. بسته بندی محصولات مختلف با استفاده از انواع نایلون یا کارتون و  کیسه گونی و یا جعبه در ابعاد مختلف می باشد . چاپ بر روی بسته بندی تاثیر بسیار زیادی در فروش آن ایفا می کند. با توجه به نوع رنگ و مشخصاتی بر روی بسته بندی اعمال می شود، مشتری تصمیم می‌گیرد تا آن کالا را خریداری نماید .

خرید گونی چاپی

یکی از از پرکاربردترین روش های بسته بندی استفاده از کیسه گونی پلاستیکی می باشد. کیسه گونی پلاستیکی در انواع مختلفی برای محصولات متنوع تولید می شود. برخی از انواع کیسه گونی عبارتند از:

  1. کیسه گونی لمینت
  2. کیسه گونی جامبو
  3. کیسه گونی نایلون دار
  4. کیسه گونی ساده
  5. کیسه گونی سیمانی adstar
  6. کیسه گونی کامپوزیت
  7. کیسه گونی bopp
  8. و…

خرید گونی چاپی

چاپ کیسه گونی پلاستیکی به روش های مختلفی انجام می شود. چاپ انواع لوگو تک رنگ و دو رنگ یا تصاویر بر روی گونی با روش های مختلف قابل انجام می باشد. روش های مختلف چاپ کیسه گونی عبارتند از:

  • چاپ لیزری
  • چاپ سیلک
  • چاپ تامپون
  • چاپ فلکسو
  • چاپ مرکزی
  • چاپ هلیو
  • چاپ شابلون
  • و…

خرید گونی چاپی

فرایند چاپ گونی در هر روش متفاوت باشد. اما اصول کلی چاپگونی بر اساس آن است که رول گونی گردباف در انواع مختلف به صورت رولی چاپ شده  و چاپ روی آن انجام می شود. چاپ تصویر سخت ترین روش چاپ گونی به صورت هلیو یا چاپ مرکزی می باشد. چاپ تصویر عموماً به دو صورت انجام می شود:

  1. چاپ از زیر(داخل)
  2. چاپ از رو

جهت استعلام قیمت هزینه چاپ لوگو و تصویر و مشخصات محصول خود بر روی انواع کیسه گونی می توانید با مشاورین فروش ما تماس گرفته و با ارزان ترین قیمت و در سریعترین زمان ثبت سفارش نمایید.

تولید گونی سیمان

قیمت فروش عمده گونی سیمان adstar در زاهدان و کرمان

استفاده از کیسه گونی در سالیان اخیر جهت بسته بندی بسیار محصولات کاربرد دارد. صنایع مختلف از کیسه گونی پلاستیکی جهت بسته بندی محصولات خود در ابعاد و حجم های مختلف استفاده می کنند. برخی از این صنایع عبارتند از:

  1. صنایع معدنی
  2. صنایع شیمیایی
  3. صنایع پتروشیمی
  4. صنایع دارویی
  5. صنایع نظامی
  6. صنایع غذایی
  7. صنایع کشاورزی
  8. صنایع دامی
  9. صنایع لبنی 
  10. صنایع بهداشتی
  11. صنایع ساختمانی
  12. و…

تولید گونی سیمان

یکی از پرکاربردترین انواع کیسه گونی که در سالیان اخیر در چند کارخانه در ایران تولید می شود گونی adstar میباشد. کیسه سیمانی adstar در ابعاد مختلف قابل تولید می باشد. برخی از کارخانجات تولید کیسه سیمانی adstar عبارتند از:

  • کارخانه تولید گونی adstar افرا بافت قزوین
  • کارخانه تولید گونی adstar پلیمر کیسه در تبریز
  • کارخانه تولید گونی adstar خورجین گستر در اراک
  • و…

خرید گونی سیمان

کارخانجات دیگر نیز در زاهدان و تهران و یزد گونی adstar تولید می کنند. کیسه سیمان adstar ویژگی های منحصر به فردی دارد که استفاده روز افزون کارخانجات بزرگ سیمان در سراسر جهان شده است. برخی از ویژگی های کیسه گونی سیمان adstar عبارتند از:

  1. عدم نیاز به دوخت
  2. افزایش سرعت بسته بندی
  3. کاهش هزینه گونی
  4. مقاومت در برابر رطوبت
  5. حمل و نقل راحت
  6. قابلیت انبار کردن بسیار بالا
  7. و…

خرید گونی سیمان

قیمت فروش عمده گونی سیمان adstar با توجه به نرخ ارز و مواد اولیه در بورس مشخص میشود. تیراژ تولید کیسه سیمان adstar در کارخانجات اشاره شده بسیار بالا می باشد . مصرف گونی سیمانی در کارخانجات سیمان بسیار بالا می باشد . استفاده از گونی سیمانی adstar جهت بسته بندی گچ و خاک و چسب کاشی و سایر محصولات ساختمانی بسیار مقرون به صرفه و مشتری پسند می باشد.

 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاور فروش: مهندس دیواندری
راه های ارتباطی:
شماره تماس و واتساپ: 09036501463
شماره تلفن ثابت:02136809378
شماره فکس:02136809122
کانال تلگرام: avidbags@
اینستاگرام: avidbags@
آدرس سایت: www.avidbag.com
پست الکترونیکی: avidbag@gmail.com
ادرس کارخانه : تهران . شهرک صنعتی قرچک

حتما ببینید

خرید گونی پلاستیکی

قیمت فروش گونی رشت در 1403 +فیلم چاپ گونی

خرید و فروش گونی در رشت و ساری و گرگان در سالیان اخیر افزایش پیدا …

مشاوره
مشاور فروش