خانه / کیسه جامبو / خرید ارزان جامبو از کارگاه کیسه جامبو در اهواز

خرید ارزان جامبو از کارگاه کیسه جامبو در اهواز

قیمت و کیفیت تولید جامبو در کارگاه کیسه جامبو با کارخانجات جامبو بگ در اهواز و تبریز و اصفهان و… متفاوت است. تولید جامبو جهت حمل و نقل و صادرات انواع کالا رواج دارد.

.خرید گونی جامبو

در این مقاله می خوانید:
  • مرکز فروش گونی شیشه‌ای لمینت در اراک کجاست؟
  • جهت خرید عمده جامبو از کارگاه کیسه جامبو در اهواز چکار کنیم؟
  • قیمت جامبو دست دوم گوگردی در مشهد چقدر است؟
  • قیمت فروش ضایعات گونی در تبریز و اصفهان چه تفاوتی دارد؟

تولید جامبو جهت حمل و نقل و صادرات انواع کالا رواج دارد. قیمت و کیفیت تولید جامبو در کارگاه کیسه جامبو با کارخانجات جامبو بگ در اهواز و تبریز و اصفهان و… متفاوت است.

خرید گونی شیشه ای

مرکز فروش گونی شیشه‌ای لمینت در اراک

گونی های شیشه ای از جنس پلی پروپیلن  شفاف هستند . شفاف و بی رنگ  هستند که به آنها گونی های شیشه   گویند.گونی های شیشه ای در صورتی که مشتری درخواست لمینه کردن آن را داشته باشد یعنی به خاطر نوع محصول که خاصیت  ضد آب و ضد رطوبت می باشد. لمینت کردن کیسه صورت می گیرد که البته به استحکام کیسه می افزاید. در این صورت این نوع گونی های شیشه لمینت دار دارای تحمل وزن بیشتر طول عمر دوام بیشتر و استحکام بالا می باشند.
خرید گونی شیشه ای

گونی های شیشه ای لمینت در صنایع متنوع و البته در کاربردهای مختلفی مورد استفاده واقع می شود. برخی از موارد استفاده از گونی شیشه ای بشرح  زیر می باشد:

  • گونی شیشه ای برای خشکبار
  • گونی شیشه ای برای برنج
  • گونی شیشه ای برای تخمه
  • گونی بی رنگ برای پسته
  • گونی شفاف برای شکر
  • گونی شفاف برای لیمو امانی
  • گونی شفاف برای قیسی
  • و موارد دیگر

خرید گونی شیشه ای

در تولید گونی های شیشه ای شهر های مختلف و کارخانجات معروف در سراسر ایران فعالیت می‌کند. از جمله کارخانجات تولیدی گونه شیشه ای در اراک و مازندران و شیراز. تولید گونی شیشه ای از نوع خاصی از گرانول پلی پروپیلن تولید می شود. البته کار بسیار سخت و پیچیده ای می باشد. فقط چند کارخانه در ایران امکان تولید گونی شیشه ای دارند.
با توجه به نوسان قیمت مواد اولیه نمی‌توان قیمت مشخصی را برای این نوع گونی ها تعیین کرد.

خرید گونی شیشه ای

لذا برای استعلام قیمت فروش گونی شیشه لمینت در اراک و تهران و مشهد و همچنین در سایر شهرهای ایران می توانید از طریق وبسایت مجموعه تولیدی بازرگانی آوید و از طریق تماس با این مجموعه ارتباط گرفته  و مجموعه ما قیمت مناسب و مقرون به صرفه به قیمت کارخانه تا شهر مورد نیاز شما را بر عهده می گیرد.

خرید عمده جامبو از کارگاه کیسه جامبو در اهواز

کیسه های جامبو دارای انواع متنوعی است به جهت حمل و نقل و بسته بندی متفاوت آن مورد استقبال مشتریان قرار گرفته و معمولا محصولات فله ای و پودری به صورت ریز یا درشت در کیسه های جامبو بگ قابل حمل و نقل می باشد.  برخی از مدلهای انواع کیسه های جامبو که در صنایع مختلف استفاده می شود عبارتند از:
  •   کف بسته
  • کف قیف
  • با درب لیفه
  • با درب صندوقی
  • با درب قیف
  •   نوع پارچه صاف یا گردباف
  • یا پارچه لمینت و یا بدون لمینت
  •   لایه  نایلونی داخل یا بدون نایلون
خرید گونی جامبو
از جمله انواع مدل های این نوع کیسه ها هستند که در قیمت گذاری جامبو تاثیر گذارند .فروش انواع کیسه های جامبو که به صورت عمده صورت می گیرد. کارخانجات تولید جامبو در شهرهای تبریز و تهران و اراک و اهواز و.. اقدام به فروش این محصول کرده اند .چرا که انواع کیسه های جامبو مورد مصرف زیاد مشتریان در صنایع مختلف و همچنین در تولید محصولات کشاورزی و زراعی و صنایع ساختمانی  وکود شیمیایی و پتروشیمی مورد استفاده قرار می گیرد و بسیار پر مصرف است . لذا استعلام قیمت کیسه های جامبو در شهرهای مانند اهواز  واصفهان و شیراز و اراک و تبریز و غیره کار سختی نمی باشد.
خرید گونی جامبو
برخی از شهرها مانند اهواز و شیراز و اصفهان و یزد  و تبریز کارخانجات گونی بافی مدرن دارند. برای استعلام قیمت کیسه های جامبو می توانید به صورت حضوری به این کارخانه جات مراجعه کرده و یا از طریق مجموعه ما به قیمت درب کارخانه انواع کیسه های گونی سفارش داده و با قیمت ارزان محصول مورد نظر را ارسال می نماییم.
خرید گونی جامبو

قیمت جامبو دست دوم گوگردی در مشهد

استفاده از کیسه های جامبو در صنایع مختلف بسیار رواج دارد. برخی از صنایع که در انبار کردن و همچنین حمل و نقل و همچنین صادرات محصولات از کیسه های جامبو استفاده می کنند عبارتند از:
  1. صنایع پتروشیمی
  2. صنایع ساختمانی
  3. صنایع شیمیایی
  4. صنایع معدنی
  5. صنایع نظامی
  6. صنایع بهداشتی
  7. صنایع دامی
  8. صنایع دارویی
  9. صنایع کشاورزی
  10. صنایع نظامی
  11. و غیره

 در اینجا فیلم بارگیری جامبو دست دوم گوگردی را مشاهده می نمایید.

 

وقتی مواد اولیه در کارخانجات به وسیله کیسه های جامبو خریداری می شوند و مورد استفاده قرار می گیرند. پس از تخلیه مواد اولیه کیسه های جامبو به عنوان کیسه های دست دوم قابلیت استفاده در بازار و فروش را پیدا می کند. چرا که به دلیل استحکام این نوع کیسه قابلیت استفاده در تعداد دفعات را دارد.

خرید گونی جامبو

خرید و فروش کیسه های جامبو در شهرهای مختلف بسیار پر رونق است که از جمله خرید عمده جامبو دست دوم گوگردی در مشهد می باشد. شما می توانید جهت استعلام قیمت کیسه های جامبو دست دوم  گوگردی در مشهد و بندرعباس به کارگاه های فروش کیسه های جامبو و یا در شهرک صنعتی اطراف اهواز یا ضایعات پلاستیکی مراجعه کرده و استعلام قیمت نمایید. همچنین می توانید با مشاوران فروش مجموعه آوید تماس گرفته  وانواع کیسه های جامبو دست دوم را با قیمت بسیار مناسب و کیفیت عالی خریداری نمایید.

خرید گونی جامبو

تفاوت قیمت فروش ضایعات گونی در تبریز و اصفهان

کیسه های جامبو دست دوم پس از استفاده از دفعات مکرر که مورد استفاده قرار گرفته و در صورت پاره شدن و یا عدم قابلیت استفاده به عنوان کیسه های ضایعاتی با قیمت های ارزان خرید و فروش می شوند. کیسه های گونی دست دوم از 2000 تومان تا 20000  هزار تومان در هر کیلو تعیین قیمت می شود . کیسه های جامبو بگ دست دوم  با توجه به داشتن بند های محکم در اطراف خود به صورت جداگانه به فروش می رسند.
خرید گونی ضایعاتی
برای حمل و نقل برخی از محصولات به صورت فله ای  از کیسه های جامبو دست دوم استفاده می کنند. کیسه های جامبو ضایعاتی و کیسه های گونی که پاره شده باشند به عنوان ضایعات به عنوان بازیافت استفاده می شوند. کیسه های گونی ضایعاتی کارخانجات مانند ایزوگام دوباره به چرخه مواد اولیه آن آمده و با افزودن مواد دیگر جهت تولید ایزوگام از آن استفاده می شود.
خرید گونی ضایعاتی
قیمت فروش ضایعات گونی در تبریز و اصفهان خیلی متفاوت نیست . اما با توجه به اینکه کارخانجات دوباره آن را برای بازیافت و یا وارد کردن چرخه برای ایزوگام موارد مشابه استفاده کند قیمت آن بیشتر می شود. البته از ضایعات گونی برای تولید گرانول بازیافتی و تولید گلدان و سبد نیز استفاده می شود.
خرید گونی ضایعاتی
برای استعلام قیمت ضایعات گونی در تبریز و اصفهان و اراک و بندرعباس و شهرهای دیگر ایران می توانید با مشاورین مجموعه آوید از طریق وبسایت و یا از طریق تماس ارتباط گرفته و استعلام قیمت و همچنین ثبت سفارش با قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه به نمایید.
خرید گونی ضایعاتی
.
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاور فروش: مهندس دیواندری
راه های ارتباطی:
شماره تماس و واتساپ: 09128937791
شماره تلفن ثابت:02133784154
شماره فکس:02189783121
کانال تلگرام: avidbags@
اینستاگرام: avidbags@
آدرس سایت: www.avidbag.com
پست الکترونیکی: avidbag@gmail.com
ادرس کارخانه : تهران . شهرک صنعتی قرچک

حتما ببینید

خرید رول گونی

علل افزایش قیمت فروش گونی رولی صادراتی به ترکمنستان در سال ۹۹

رول گونی پلاستیکی در شهرهای تبریز و اصفهان و سیرجان و رشت و تهران و …

مشاوره
مشاور فروش